In en om de Forest Lodge - Reisverslag uit Mtunzini, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu In en om de Forest Lodge - Reisverslag uit Mtunzini, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

In en om de Forest Lodge

05 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Mtunzini

Na een wat gekko nachtje werden we om 8u wakker. Er zat een kat voor de deur, leuk beestje. Heb hem een paar kleine stukjes worst gegeven. Nu zal hij waarschijnlijk iedere morgen voor de deur zitten. Lekker thee met beschuitje gemaakt en daarna ben ik om 9u gaan rennen langs de Indische oceaan. Het was weer erg rustig op het strand, wel waren er onderweg wat vissers. Het ging erg lekker. Daarna zijn we naar de Spar gereden in het dorp om wat voor het ontbijt te halen. Op de terugweg naar de Lodge reden we de bewaker tegemoet. Toen hij ons zag draaide hij meteen om en reed hard achter ons aan om de slagboom te openen. Hebben lekker op ons balkon ontbeten en terwijl we nog even zaten te chillen kwam de schoonmaakster ons huisje opruimen en schoonmaken. Ze vroeg wel waar we vandaan kwamen. From overseas, dacht ze. Ze had geen idee waar Nederland lag. Aan het begin van de middag hebben we een potje midgetgolf gespeeld. Een mooie baan met watervalletjes en kunstgras. Na het midgetgolfen zijn we naar het strand gegaan en hebben we in de golven gestaan en hebben we dijken gebouwd tegen het omhoog komende water. Het was bewolkt en op een gegeven moment best een beetje fris. Vanuit het strand zijn we meteen doorgegaan naar het zwembad. Daarna lekker warm gedoucht en klaargemaakt voor een potje poolen en een heleboel potjes tafeltennis in de game room. We zijn er met de auto heengereden om na het gamen meteen door te gaan naar The Clay Oven waar we hebben gegeten. Chiel had pasta en wij hadden beide een pizza. Vanavond vroeg naar bed, want morgenochtend moeten we om 4u op.

• 05 Augustus 2019 - 12:50

Joke:

Jongens, wat hebben julle een pracht vacantie! Wij genieten van de verslagen en de foto's!