Umhlanga - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Umhlanga - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Umhlanga

09 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Vanochtend rustig om half 9 wakker geworden. Het was bewolkt en het miezerde af en toe een beetje. Om 9u mijn dagelijkse rondje gelopen. Toen ik terug was had zich een spektakel met apen afgespeeld in ons appartement. De schuifdeur stond open en Lisette en Chiel lagen beide op bed te lezen. Lisette hoorde wat geritsel en toen zag de aap met de koekjes die op het aanrecht lagen. Bij de buren hebben ze onze koekjes rustig op zitten eten. Daarna hebben we ontbeten en samen met Lisette koffie gedronken bij Java hier onder het appartement. Terug in het appartement Chiel geactiveerd en zijn daarna naar Umhlanga gereden. Daar zijn we vanuit het centrum richting het strand gelopen. Er worden daar superluxe appartementen gebouwd, zelfs eentje met de eerste Zuid-Afrikaanse indoor skibaan. Aan het strand stond ook een vuurtoren, gebouwd in 1954. Hier zitten wel veel rijke mensen, want er stonden ook heel veel dure auto’s. Lisette had haar eerste grenadella ijsje. Daarna bij La Lucia Mall nog even wat eten gehaald voor de avond. Aan het eind van de middag hebben we met zijn drieën nog een kleine strandwandeling gemaakt. En na het wandelen heb ik met Chiel nog een duik genomen in het heerlijke warme zwembadwater. Na een klein half uurtje bij het zwembad te zijn geweest hebben we lekker warm gedoucht. Klaar om eten te gaan koken, maar we hadden geen zin om te koken en zijn uiteindelijk bij Soaring Falcon Spur op King Shaka International AirPort beland. Hier hebben we lekker gegeten. Daarna bij de Mug & Bean een koffie to go gehaald.

• 10 Augustus 2019 - 05:29

Rob En Linda:

Hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag, Lisette.
    Erik en Chiel ook van harte en een hele gezellige dag!!