Aankomst Johannesburg - Reisverslag uit Alberton, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Aankomst Johannesburg - Reisverslag uit Alberton, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Aankomst Johannesburg

27 Juli 2019 | Zuid-Afrika, Alberton

Na een prima vlucht, met wederom een heerlijke warme maaltijd zijn we dan eindelijk rond 10u weer in Johannesburg geland. Bij de douane heeft niemand gevraagd om het document en konden we gauw door naar de kofferband. De douanier vroeg nog aan Chiel of hij misschien op voetbal zat. Hij kon dat zien aan zijn haardracht. De koffers waren er gelukkig heel snel, die waren natuurlijk als laatste in het vliegtuig gekomen, last in first out. Bij de uitgang stonden Joop, Piet en Joke ons op te wachten. Joop en Joke gingen alvast naar huis en Piet is met ons meegegaan om de huurauto op te halen. Dat ging lekker snel, na een half uurtje waren we geregistreerd en ook op weg naar het huis van Joke en Piet in Alberton. Aan het begin van de middag lunch gehaald bij de Spar en even gekeken of we geld konden pinnen. Paar keer geprobeerd, maar helaas. Geen geld. Thuis nog eens over nagedacht en toen bedacht ik mij dat we de pas nog niet op wereld hadden gezet. Eerst lekker geluncht en daarna 5km hardgelopen in Johannesburg. Chiel heeft tijdens mijn hardlopen een heerlijke verkoelende duik genomen in het ijskoude water! De temperatuur is hier overdag heerlijk! Niet te warm en niet te koud. Piet heeft op zolder vlees te drogen gehangen, droge worst en biltong. Johan heeft ons aan het eind van de middag voorzien van wifi en hebben we de passen kunnen omzetten. Daarna zijn we gaan eten bij de Spur. Thuisgekomen hebben we nog koffie gedronken en om half 10 lagen we heerlijk in bed, weer lekker liggend slapen. Het licht ging uit, letterlijk en figuurlijk.

• 29 Juli 2019 - 14:32

Rob & Linda:

Hoi Nedereindjes,

Wat leuk dat wij jullie kunnen volgen op jullie trip naar/in Zuid-Afrika!
    Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier. Genieten!

Groetjes van ons, ook aan die voetballer ;-)
    liefs, Rob en Linda