Dagje Margate Beach - Reisverslag uit Margate, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Dagje Margate Beach - Reisverslag uit Margate, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Dagje Margate Beach

Door: Erik

21 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Margate

Vanochtend hadden we met oom Joop en tante Geert afgesproken bij de Wimpy aan het strand van Margate. Lekkere ontbijtjes besteld in de ochtendzon. Op mijn bacon zaten drie zwarte haren, het bord maar even teruggegeven. Excuses van de bedrijfsleider en mijn bord kwam weer terug. Ze hadden waarschijnlijk de haren niet allemaal verwijderd, want er zat er nog steeds eentje op! Zelf de haar er maar afgehaald, maar het wel nog even gemeld. Waarna wederom excuses van de bedrijfsleider! Daarna hebben we nog even langs kraampjes gelopen, waar Stan een mooie laserpen heeft gekocht. Chiel heeft zich vermaakt in een gamehall. De kapster was druk, anders had ik mijn hoofd even laten scheren. In het appartement nog even wat gedronken en daarna zijn we naar het strand gelopen. Het was heerlijk, de jongens hebben zich vermaakt in de metershoge golven van de Indische oceaan. De jongens bleven op het strand, terwijl wij even terug zijn gegaan voor een lunch. Daarna heb ik samen met de jongens nog flink gesprongen en gedoken over en in de golven. Chiel heeft nog een zonnebril gekocht met de zuid afrikaanse vlag erop. Aan het eind van de middag zijn we nog naar het zeezwembad gelopen, waar de golven inmiddels flink overheen vlogen. Om 18u hadden we afgesproken om met oom Joop en tante Geert wat te gaan eten. Oom Joop bracht ons naar het Munchner Haus. Heerlijke Duitse gerechten gegeten onder het genot van echte Duitse muziek!

• 21 Augustus 2013 - 21:56

Rob En Linda:

Het houdt maar niet op bij jullie hè, wat een heerlijke vakantie.
    Die zee ben ik (Linda) wel jaloers op, lijkt me heerlijk zo in de golven!

Genieten jullie er nog maar even lekker van!!

Groetjes uit NL,
    Rob en Linda