Vertrek Tineke vanuit Wilderness - Reisverslag uit George, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Vertrek Tineke vanuit Wilderness - Reisverslag uit George, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Vertrek Tineke vanuit Wilderness

Door: Erik

15 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, George

Vanochtend ging de wekker om 7u. We moesten rond 9u op het vliegveld van George zijn. Tineke zou om 10.15u vertrekken richting Joburg. Want morgenavond vliegt ze met de KLM na 4 weken weer terug naar Nederland. Om half 10 ging Tineke door de controlepost. Niek heeft nog een mooie RayBan bril gekocht en daarna zijn we naar boven gegaan, waar het vliegtuig al klaar stond. Daar hebben we nog gezwaaid naar Tineke, want die liep richting het vliegtuig. Wij zijn daarna naar Harolds Bay gereden. Onderweg net buiten het vliegveld hebben we het Kulula Air vliegtuig zien vertrekken. Aangekomen bij Harolds Bay scheen de zon en hebben we op het strand gezeten. Maar het begon al vrij snel te regenen. Iedereen de bus weer in om te vertrekken naar het grote overdekte winkelcentrum bij George. Hier hebben we wat winkels bekeken en zijn toen bij de Timber Wolf Spur naar binnen gegaan voor de lunch. Niek had een all you can ETA vleesmaaltijd en Stan de eerste doggybag deze vakantie, waarin hij zijn niet opgegeten stukken vlees in kon meenemen. Na de lunch hebben we nog wat boodschappen gekocht voor het avondeten en voor de lunch van morgen. Bij thuiskomst hebben we het bungyjumpen voor morgen gereserveerd. Want morgen is weer een mooie dag met lekker weer en veel zon! Daarna hebben we nog een lekkere wandeling gemaakt over het mooie strand van Wilderness, zo'n 5 minuten lopen van het huis. Rond half 6 waren we weer thuis en hebben lekker gegeten. Vanavond vroeg naar bed, want morgen moeten we rond half 8 richting Bloukrans voor de jump van 216m!

• 15 Augustus 2013 - 19:56

Relinde:

Mijn god wat hoog! Go for it Niek en geniet van je sprong! Of zijn er nog meer springers in the family? Lijkt me een ware sensatie!

Bart Jan heeft vandaag met de touwen aan de rotsen gehangen op 150 meter. Samen met een achterbuurman van de camping die kliminstructeur is geweest. Hij vond het leuk en ook spannend!

Ik heb mijn dag doorgebracht langs zwembad en rivier met e-reader en 28 graden. Heerlijk vakantie luilak dagje!

Morgen een halve dag kanoën in de Drome!

Genieten jullie lekker verder!

Liefs van ons:)

• 15 Augustus 2013 - 20:08

Rob En Linda:

Wow, wat een mooie foto's. Het is echt schitterend daar!
    En nu ga jullie het ook nog eens ondersteboven aan een touw bewonderen??
    Veel plezier allemaal.
    En een hele fijne reis verder.
    Groetjes,
    Rob en Linda

• 15 Augustus 2013 - 22:01

Henny En Tineke:

Hallo allemaal,

Dat wordt wat morgen als jullie onder de brug staan en gaan springen. Dat was een grote wens van mij en ook Wilma wilde wel maar niet alleen. Ik kwam er niet voor in aanmerking want als je was geopereerd kon het zo wie zo niet en mijn leeftijd zat niet mee. Maar we hebben uren staan te kijken en we hebben ze ook allemaal terug zien komen nog stijf van de adrenaline maar alle toeristen waren echt helemaal in extase. We zijn benieuwd hoe jullie het ervaren, maar ik denk geweldig. Het is maar goed dat Tineke er niet bij is want die vond het niet zo geweldig. Lisette overleeft het wel, want ik ga er vanuit dat zij die sprong niet zal maken. Menno heeft hem ook gesprongen en die was razend enthousiast. Ik heb op de struisvogel gezeten in Oudtshoorn en die liep al zo hard.
    Al met al hebben jullie al veel gedaan en gezien. Nu nog lekker relaxen en straks naar de kust bij Durban. Dat is ook weer genieten.

Doe voorzichtig allemaal en veel liefs uit Swifterbant.

Henny en Tineke