Op naar Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Op naar Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Op naar Hazyview

29 Juli 2019 | Zuid-Afrika, Hazyview

Rond 8u eerst maar gaan hardlopen. Het was druk op de weg en het was wat benauwd door de uitlaatgassen van de auto’s. Na het hardlopen hebben we de koffers ingepakt en hebben we nog ontbeten. Rond 10u hebben we de auto ingepakt en zijn we vertrokken richting Hazyview. Van Joke kregen we nog een koelbox met fruit, biltong en kaas mee voor onderweg. Aan het begon van de middag zijn we langs de snelweg gestopt om te lunchen bij de Wimpy, voor het eerst sinds 6 jaar weer bij de Wimpy. Aan het eind van de ochtend zijn we gestopt voor het toilet en koffie. We hadden de auto nog niet geparkeerd of er stond al een parkeerwachter naast me. Hij zou goed op mijn auto passen en daar zou hij dan een tip voor moet krijgen. Hij vertelde mij ook nog even waar het heren en damestoilet was. Hier hebben geld gepint en koffie gekocht. Chiel had een vanille milkshake. Nadat we de parkeerwachter een tip hadden gegeven zijn we verder gegaan met onze reis. Aan het begin van de middag zijn we langs de snelweg gestopt om te lunchen bij de Wimpy, voor de eerste keer na 6 jaar. We reden langs elektriciteitscentrales, bananenbomen en sinaasappelbomen. De eerste helft van de route door vlakke droge vlaktes en daarna door een heel bergachtig gebied. Iets voor half 5 kwamen we aan bij Aan de vliet in Hazyview. Na een heel gezellige incheck konden we naar onze rondadel. Daarna hebben we een rondje gemaakt over het park. Chiel heeft nog even een verkoelende duik genomen in het zwembad. Teruglopend naar ons huisje zijn we nog even een klein stukje langs de rivier de Sabi gelopen. Hier staan waarschuwingsborden voor nijlpaarden en krokodillen.Je mag hier ook echt het water niet in, veel te gevaarlijk. Aan het begin va

• 29 Juli 2019 - 18:27

Alexandra Wim:

Leuk om te lezen wat jullie allemaal aan t doen zijn. Genietse en veel plezier. De groeten aan iedereen. Veel liefs xxx