Zondag in Alberton - Reisverslag uit Alberton, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Zondag in Alberton - Reisverslag uit Alberton, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Zondag in Alberton

28 Juli 2019 | Zuid-Afrika, Alberton

Lisette ging vanochtend iets voor negen uur naar de kerk met Joke en Piet. Ik ben met Chiel thuis gebleven. Heerlijk in de zon ontbeten, klaar om te gaan hardlopen. Chiel zou meegaan op de fiets, maar die was pas om half 11 wakker. Wilde hem ook niet alleen thuislaten. Om 11 uur was Lisette weer terug en zijn we naar Johan en Linda gegaan voor koffie en koek/taart. Iedereen was daar, alle kleindochters met en zonder aanhang. Johan en Renze zijn het weekend van 10 en 11 augustus op een camping in Drakensbergen. We laten nu een nacht schieten in Howick om met hen te gaan. camperen. Alles wordt dan voor ons geregeld, nu al zin in. Na de koffie weer lekker in de tuin gezeten totdat we gingen lunchen. Aardappels, bloemkool en heerlijk lamsvlees uit de oven. Voordat ik ging hardlopen hebben nog weer even in het zonnetje gezeten. Lisette is op de fiets van Joke meegegaan, wel eerst nog even de banden opgepompt. Na het hardlopen zijn we naar de garden of remembrance geweest om te kijken bij de gedenkplek van Geert. Bij thuiskomst zijn we gaan sjoelen. We waren nog niet helemaal klaar toen we naar Joop gingen voor de koffie en appeltaart. Ook hebben we daar sandwiches gegeten, Chiel heeft Joke daar goed mee geholpen met klaarmaken. Om 21u waren we weer thuis en hebben we het sjoeltoernooi afgemaakt.

• 29 Juli 2019 - 06:54

Edmee:

Wat super leuk om alle reisverslagen te lezen. Zo krijgen wij een goed beeld hoe jullie trip verloopt.
    We blijven jullie volgen. Dikke knuffel