Laatste dagje voor vertrek naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van nedereindjes - WaarBenJij.nu Laatste dagje voor vertrek naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Laatste dagje voor vertrek naar Zuid Afrika

28 Juli 2013 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Vandaag de koffers gepakt en al zoveel mogelijk voorbereid voor ons vertrek morgen.

Ons reisschema voor morgen:

AF1441 Amsterdam Netherlands, Schiphol Airport 20:30 (29-7)
Paris France, Aéroport Charles de Gaulle 21:45 (29-7)

AF0990 Paris France, Aéroport Charles de Gaulle 23:20 (29-7)
Johannesburg South Africa, O.R. Tambo Intl Airport 09:50 (30-7)

We zullen proberen jullie dagelijks van onze belevenissen op de hoogte te houden.

Alvast veel leesplezier voor de komende periode!

• 28 Juli 2013 - 22:58

Alexandra Bracke:

Goede reis, veel liefs van de Brackies xxxx
    PS en heel, heel, heel veel plezier

• 28 Juli 2013 - 23:04

Anita Gouw:

Lieve mensen,

We wensen jullie een goede reis, en geniet van Zuid-Afrika.
    Chiel, beterschap met je voet, dat was wel pech hebben voor je :-(

We gaan jullie volgen op reis, leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden!

Lieve groeten,
    Anita en Hans

• 28 Juli 2013 - 23:04

Appie:

Het is even afzien, 12 uurtjes 'opgesloten' in een steeds muffer wordend vliegtuig, maar dan heb je ook wat. Erg benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet er van, veel plezier en een veilige vlucht en verblijf.
    Groetjes, Karin, Appie, Max & Thom

• 29 Juli 2013 - 04:59

Rob&Linda:

De eerste etappe van wat een heel mooi avontuur gaat worden!
    Goede reis voor jullie allemaal!
    Liefs,
    Rob&Linda

• 29 Juli 2013 - 06:52

Stammies:

Wij wensen jullie veel uitzichten, inzichten en mooie indrukken met elkaar in dat mooie verre land. Geniet van deze ongetwijfeld indrukwekkende reis. Wij zijn natuuurlijk ook benieuwd naar jullie ervaringen. Groeten Marcel, Margreet, Jurre en Nienke

• 29 Juli 2013 - 09:29

Henny En Tineke:

Hallo allemaal,

Klaar voor vertrek en allemaal in afwachting over alles wat gaat komen. Proberen wat te slapen in het vliegtuig. Geniet de komende weken van alle mooie bezienswaardigheden en de contacten van alle lieve mensen daar. Doe iedereen de groeten van ons en we volgen jullie op deze site.
    Liefs, Henny en Tineke

• 29 Juli 2013 - 15:56

Hienekampjes:

Lieve vrienden,

Afgelopen zaterdag hebben wij heel gezellig voor de komende weken afscheid van elkaar genomen.
    Wij wensen jullie een prachtige, bijzondere en soms waarschijnlijk ontroerende reis toe. Via deze site zullen wij iedere keer weer uitkijken naar jullie reisverslagen. Let goed op elkaar en wij zien jullie in goede gezondheid over een paar weken weer. Doe jouw moeder Lisette de hartelijke groeten van ons.
    Heel veel liefs van de Hienekampjes (bijna vanuit Turkije)