Terug in Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van nedereindjes - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Erik

26 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Na een hele rustige en goede vlucht zijn we vanochtend om tien voor tien geland op Schiphol Airport. We waren een half uurtje te vroeg, dus de gate was helaas nog bezet. Om half elf stonden we op onze koffers te wachten, die al snel arriveerden. Daarna de douane door en daar stonden mijn ouders al op ons te wachten. Ze waren weer met twee auto's naar Schiphol gekomen, zodat alles weer mee kon naar huis. Super lief! Rond kwart voor twaalf uur waren we na vier weken weer thuis. Vanavond hebben we bij mijn ouders gegeten en hebben we alvast wat foto's bekeken op de tv. Ook hebben we naar de dvd's van het haaienduiken en de bungyjumps gekeken. Vanavond maar weer op tijd naar bed, want morgen begint het echte leven weer!

Het waren 4 onvergeetlike weke in die mooie Suid Afrika.

ONS GA JULLE BAIE MIS!

• 26 Augustus 2013 - 22:07

Appie:

Welkom thuis! Het werd ook wel een keer tijd zeg... ;-)

• 27 Augustus 2013 - 00:48

Saskia:

Erik! Dit had je op ons jaarlijkse uitje in april met oud-collega's vast allemaal niet meer zo mooi na kunnen vertellen! Was top om op deze manier - tijdens de reis al - jullie belevenissen daar aan de andere kant van de wereld mee te krijgen! Echt wijs: elke dag verslag. Enthousiasme spatte er af! Heb met veel plezier meegeleefd. Wilde tijdens eigen vakantie tuurlijk niks missen, dus bijgebleven via de mobiel: buiten berg op voor wifi en dan turen naar verrekkes veel lettertjes op heel klein schermpje en klungelen met foto's die van links naar rechts schoten :-). Thuis alles lekker en leuker op groter beeld! Gaaf dat we jullie ervaringen mochten delen en hartstikke tof om wat mee te krijgen van dat mooie en indrukwekkende land van Lisette!! Nu eindeloos nagenieten!! Veel liefs voor jullie allemaal, Saskia