Gold Reef City - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Gold Reef City - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Gold Reef City

Door: Erik

08 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vandaag maar naar Gold Reef City (pretpark) in Johannesburg met de jongens. Morgen is een feestdag (vrouwendag)! Het was weer heerlijk weer en rond tien uur waren we in het park. Leuke attracties waar de jongens zich flink konden uitleven. Rond half 6 waren we weer thuis. We hebben met zijn allen gegeten, oom Joop en tante Geert (die had tomatensoep gemaakt) waren er ook. Johan en Linda met twee dochters en Renze en Annette met hun zoon kwamen ook nog even langs. De kinderen waren op zolder lekker aan het pingpongen.

• 09 Augustus 2013 - 10:21

Linda:

Hoi allemaal,

Wat heerlijk om jullie berichten weer te kunnen ontvangen en te lezen. Ik begon ze al te missen!
    Op m'n werk is het nu nog vakantietijd, niet druk dus. Dus even de tijd genomen om jullie verhalen helemaal te lezen met een bakje koffie erbij. Het leest allemaal als een heerlijke vakantie en wat zien jullie veel!!
    Gelukkig ook genoeg tijd en ruimte om te kunnen relaxen en te genieten, doen jullie goed.
    Ik was al benieuwd naar de foto's en de nieuwsgierigheid neemt alleen maar toe.
    Een hele goede reis verder en laat de berichten maar komen!
    Blijven jullie wel uitkijken met al die gevaarlijke beesten?!
    Veel plezier.

P.S. Leuk foototje trouwens bij jullie profiel (die willen wij na de vakantie wel als jpg-tje ontvangen!).

Groetjes, ook van Rob,
    Linda

• 09 Augustus 2013 - 14:45

Hienekampjes:

Lieve Nedereindjes,

We hebben net jullie 3 laatste reisverslagen gelezen. Geweldig wat jullie daar allemaal meemaken. De reis van jullie leven tot nu denk ik. Marnix van de Weerd is de jongen die overleden is en hij wordt vandaag begraven. De 2 andere jongens die bij hem in de auto zaten zijn zwaargewond. Heel erg triest allemaal. Wij zijn inmiddels bezig met het inpakken van de koffers. Morgenochtend zijn wij ook eindelijk aan de beurt, heerlijk.
    Uiteraard blijven wij jullie volgen vanuit Turkije. Heel veel plezier nog met alles wat jullie gaan ondernemen en tot over een paar weken. Hele dikke kus voor iedereen.
    XXX

• 09 Augustus 2013 - 22:16

Relinde:

Hallo lieverds,

Net een x aantal verslagen achter elkaar van jullie gelezen. Dat doet Erik echt toppie. Ik voel me weer een beetje terug in ZA! volgens mij hebben jullie het geweldig gehad in Krugerpark.
    Morgen Lisette jarig. Ik ben benieuwd hoe je je verjaardag daar gaat beleven! Alvast een knuffel voor je verjaardag.

Mijn vakantie is sinds gisteren ook begonnen. En Bart Jan vandaag. Alle kampeerzooi is min of meer bij elkaar gezocht, klaar om zondag vroeg richting de Drome te vertrekken. Helaas blijkt de Wi-Fi slecht te zijn op de camping. Ik hoop dat ik de verslagen daar wel kan lezen.

Wat vreselijk dat het de broer van de vriend van Stan betreft. Het is natuurlijk zoiezo een vreselijk verhaal.

Gaan jullie lekker verder genieten. Veel groetjes voor allemaal.

Liefs,

Relinde