Terug naar Alberton (of toch niet) - Reisverslag uit Howick, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu Terug naar Alberton (of toch niet) - Reisverslag uit Howick, Zuid-Afrika van nedereindjes - WaarBenJij.nu

Terug naar Alberton (of toch niet)

13 Augustus 2019 | Zuid-Afrika, Howick

Vannacht is Chiel aan het spoken geweest. Hij blijft constant kramp houden in zijn buik en moet vaak naar de wc rennen. Hebben alles toch maar ingepakt. Ben nog even gauw gaan hardlopen, door de mist. Voordat ik begon te rennen heb ik Lisette nog een berichtje gestuurd, we zijn vandaag 26 jaar getrouwd! Daarna hebben we Bryan, de eigenaar, gebeld en gevraagd of we nog een extra nacht konden blijven. Dat was geen probleem. Met Lynn zijn we naar de dokter gereden en naar de apotheek voor medicijnen. Super aardig! Ook hoeven we voor de extra nacht niets te betalen. Echt ongelooflijk! Lynn is daarna vertrokken naar haar afspraak en heeft Lisette de apotheek gewezen. Ik heb met Chiel in de auto gewacht op Lisette. Ze kwam terug met 2 cappuccino’s, een gebraden kip en verse soep voor vanavond. En voor de andere dingen weten we naar welke winkel we moesten gaan. Terug in onze cottage hebben we het beddengoed laten wassen en drogen. Zelf hebben we ook nog wat wasjes gedaan en gedroogd op de droogmolen. Want de zon is vanmiddag toch nog gaan schijnen. Aan het eind van de middag ben ik met Lisette nog even naar de winkel geweest, even wat nieuwe ondergoed gehaald en rehydratie oplossing. Daarna hebben we in het zonnetje in de tuin gezeten en nog even met Grace gevoetbald. Ze was nog even bij ons langs gelopen. Net de bedden weer opgemaakt, want de huishoudster had vanmiddag alles weer teruggebracht. Vanavond de gebraden kip, sla en brood gegeten. Het gaat gelukkig wel iets beter met Chiel, zijn buik is in ieder geval wat rustiger. Hopen op een rustige nacht, zodat we morgen een nieuwe poging kunnen wagen om naar Alberton te gaan. De pizza party heeft de familie Klut in ieder geval kunnen verplaatsen naar morgenavond. Super! Rest van de avond lekker zitten chillen.

• 13 Augustus 2019 - 11:29

Edmee:

Beterschap voor Chiel, nooit leuk om ziek te zijn en zeker niet op vakantie. Jullie van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. XXX

• 14 Augustus 2019 - 21:20

Alinde:

Getsie zeg, hopelijk is Chiel snel weer beter! Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Op naar de 30 ;-)
    Hoop dat jullie lekker pizza kunnen eten morgen/vandaag! Liefs X